- Advies uit een echte winkel
- Snelle levering binnen 1 á 2 werkdagen
Wij doen ons uiterste best om uw winkelervaring bij Past Schoenen zo leuk en professioneel mogelijk te maken. Heeft u een vraag over onze producten, uw bestelling of de manier waarop u een product retour moet sturen dan kunt u hier alvast bijkomende informatie vinden.
Vindt u toch geen duidelijk antwoord op uw vraag dan kunt u ons tijdens de openingstijden van de winkel bereiken op het nummer +31 (0)77 39 70 197 of via ons email adres info@pastschoenen.nl. Wij zullen uw mail dan zo snel mogelijk beantwoorden.
Ons doel is ernaar streven een zo goed mogelijke online winkelervaring te creëren. Daarom is in onze webshop het bestellen en afrekenen zo simpel mogelijk gehouden. De volgende punten overlopen het proces van bestellen en afrekenen:
Voor alle bestellingen rekenen wij een bijdrage in de verzendkosten van €6,95.
Bezorgen in België, Duitsland, Frankrijk en Spanje wordt de bezorging door een partnerbedrijf van PostNL uitgevoerd. We rekenen €10,- extra voor bezorging.
Al uw aankopen worden bezorgd door PostNL. PostNL beschikt over een professionele bezorgingservice en levert van dinsdag t/m zaterdag van 9.00 – 18.00. U heeft ook de mogelijkheid om uw bestelling 's avonds te laten bezorgen ( er wordt voor deze optie € 2,00 extra in rekening gebracht) of op een PostNL afhaalpunt te laten bezorgen.
Mocht het online gekochte artikel niet aan uw verwachtingen voldoen, dan kunt u het tot 14 dagen na afleverdatum retour sturen. Bij uw bestelling zit een formulier waarop u uw rekeningnummer kunt invullen waarop u uw geld terug gestort wilt hebben. Wij accepteren enkel onbeschadigde en ongedragen artikelen in de originele doos met etiketten.
U kunt uw pakket bij het dichtstbijzijnde postkantoor afgeven om retour te zenden. Of u kunt de artikelen in onze winkel retour brengen.
Dit kan op het adres Hoofdstraat 14, 5961EZ Horst.
Bij afgifte van uw pakket ontvangt u daarvan een bewijs, zorg ervoor dat u dit bewijs goed bewaart. In het geval van vragen over uw retourzending kunnen wij om dit bewijs vragen om te onderzoeken wat de status van uw retourzending is.
Risico en kosten van een retourzending zijn altijd voor uw eigen rekening.
Wanneer wij uw retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, streven wij ernaar het door ons verschuldigde bedrag zo snel mogelijk, en uiterlijk binnen 10 werkdagen terug te storten op uw bank-, giro- of creditcard rekening. U ontvangt per e-mail een creditnota. Beschadigde artikelen worden in overleg retour genomen met eventueel inhouding van een redelijke schadevergoeding.
Klachten worden alleen in behandeling genomen met betalingsbewijs en worden naar alle redelijkheid opgelost. Dat wil zeggen vervangen, vergoed of gerepareerd.
Wij kunnen geen garantie geven als artikelen anders zijn gebruikt als het doel waarvoor ze gemaakt zijn. Slijtage van zolen, hakken, ritsen en beschadigingen van buitenaf vallen niet onder de garantie en worden niet vergoed.